Presskonferenser efter spelade matcher i Allsvenskan.
Tabeller och statistik från säsongen.
Utöver allt innehåll som ingår i gratisversionen har du som premium-abonnent tillgång till:
Livesändningar från utvalda träningar.
Livesändningar från utvalda träningsmatcher.
Livesändningar från utvalda ungdomslagsmatcher.
Inslag från herr och damlaget.
Andra exklusiva inslag med nutida och historiska kopplingar.
Tillgång till livesändningen av Studio AIK Live som sänds varje vecka under säsongen.
Årskrönikor.
Möjlighet att se om matcherna i Allsvenskan och OBOS Damallsvenskan.
Tillgång att se om historiska matcher.
Material från försäsonger och träningsläger.
Det är ingen bindningstid när man skaffar AIK+ premium. Betalningen sker månadsvis och abonnemang kommer att fortlöpa tills dess att man avbryter sitt medlemskap.
Börja med att säkerställa att du är inloggad i appen med samma inloggningsuppgifter som du använde när du köpte ditt premium- abonnemang. Gå sedan in på valfritt premium-innehåll och klicka på ”återställ köp”.
Du kan också gå in på din profilsida i appen och tryck på "Köpta varor" precis under ditt spelarkort. Där kan du välj "återställ köp" eller "Aktivera medlemskap" för att återaktivera abonnemanget. Beroende på vilken enhet du använder kan "köpta varor", "återställ köp" och "aktivera medlemskap" heta något annat men liknande.
Upplever du problem med att casta videos så rekommenderar vi att du stänger ner appen helt och startar om. Klicka sedan in på den videon du vill se och testa igen.
Fungerar inte detta? Testa då att avinstallera appen och ladda sedan ned den igen.
Klicka på ”Profil” längst ner i det högra hörnet, klicka sedan vidare dig på kugghjulet längst upp till höger, därefter klickar du på ”redigera profil”. Här kan man ändra allt från namn, E-postadress och födelsedag – till vilken favoritspelare du har i laget.
Klicka på ”Profil” längst ner i det högra hörnet. Klicka på kugghjulet längst upp till höger och gå sedan in på ”Hjälp”. Skicka ett meddelande i supporten där du ber om att få byta telefonnummer på ditt konto.
Börja med att säkerställa att du använder samma telefonnummer eller E- postadress som du använde när du skapade ditt konto.
Om du fortfarande inte kan logga in så rekommenderar vi att du hör av dig till support@forzafc.football.
I appen under ”Mina biljetter” hittar du ditt årskort. Du behöver logga in med den mailadress och det lösenord som du använde när du köpte årskortet på AIK Fotbolls biljettsida, notera att dessa uppgifter kan skilja sig från dem du använder för inlogg i AIK+. När du loggat in så kommer appen ihåg dig i upp till 90 dagar så du ska inte behöva logga in varje gång du vill ta fram kortet.
Notera att integrationen av årskort i appen inte ännu är färdigställd, detta beräknas bli klart i början av 2025.
I appen under ”Mina biljetter” hittar du dina biljetter. Du behöver logga in med den mailadress och det lösenord som du använde när du köpte biljetterna på AIK Fotbolls biljettsida, notera att dessa uppgifter kan skilja sig från dem du använder för inlogg i AIK+.
Det är viktigt att du loggar in med samma mailadress och lösenord som du använde när du köpte biljetter/årskort, inte nödvändigtvis samma som du använder i AIK+. Har du loggat in med rätt uppgifter men saknar fortfarande dina biljetter så kontakta arskort@aikfotboll.se
Börja med att kolla så att din betalningsmetod är godkänd i App Store eller Google Play. Se även till att du har tillräckligt med pengar på ditt bankkonto. Fungerar det fortfarande inte ber vi dig ta kontakt med supporten för App Store eller Google Play.
För att avsluta ditt premium-abonnemang behöver du gå in på antingen App Store eller Google Play, beroende på vad för enhet du använder dig av. Därifrån hanterar du ditt abonnemang och avslutar det. För mer information klicka här: App Store eller Google Play.
Det är även möjligt att avsluta prenumerationen via AIKplus.se. Efter att man gått in på hemsidan klickar man på ”prenumerationer”, du kommer därefter bli skickad till en sida där du följer stegen för att avsluta ditt abonnemang.
Den bästa supporten för appfrågor får du i appen. Du hittar supporten under "Profil", kugghjulet och "Hjälp". Där finns svar på de allra vanligaste frågorna. Notera att supporthjälpen är på engelska och att vi hos AIK Fotboll inte tillhandahåller tekniken till appen.